Miért éri meg online:
- mert fákat ment meg, ha nem kell papírra nyomtatni számláit
- mert bárhonnét és bármikor hozzáférhet számláihoz
- mert az e-számla, hivatalosan elfogadott dokumentum
- és mert bankkártyával, egyedi banki utalással, internetbankon keresztül és csoportos beszedési megbízással és mobilfizetéssel (iCsekk) is kiegyenlíthető.
- a számlák érkezéséről szóló tájékoztató levélből pár kattintással is kifizetheti számláját
- mert a Díjnet használata ingyenes
Hogyan kapom meg az e-számlát?
Az Ön által megadott e-mail címre érkezik az értesítés.
Milyen formában fizethetek?
A számlák kiegyenlítése igény szerint történhet bankkártyával, internet-bankon keresztül, csoportos beszedési megbízással eseti banki átutalással, illetve mobilfizetéssel (iCsekk). Továbbá számláit egyszerűen kiegyenlítheti a számla érkezéséről szóló e-mailből is.
Mikor ingyenes a szolgáltatás?
Az e-számla kiállítása ingyenes.
Mennyi idő alatt érkezik a pénzem a szolgáltatóhoz?
Átutalással kiegyenlítve még aznap megérkezik a pénz a szolgáltatóhoz.
Hogyan tudom rendszerezni és visszakeresni a befizetéseket?
A számlákat és igazolószelvényeket nem kell papírdossziékba lefűzve
őrizgetni. A tárolt elektronikus számlákat egy számítógép vagy okostelefon
segítségével néhány kattintással pillanatok alatt elő tudja keresni.
A számlák bármikor és bárhonnan kényelmesen letölthetők, ellenőrizhetők, még
akkor is amikor Ön nincs otthon (pld munkahelyről, nyaralás alatt).
Hogyan reklamálhatok, ha nem értek egyet a számlával?
Reklamálni e-mailben azonnal, vagy ügyfélszolgálatainkon nyitvatartási időben személyesen lehet.
Milyen számítógépes ismeret kell a kezeléséhez?
Az e-számla szolgáltatás igénybevétele egyszerű és felhasználóbarát, nem
igényel komolyabb számítástechnikai ismereteket.
Elektronikus számláit bármikor lementheti a saját számítógépére vagy egy
tetszőleges elektronikus adathordozóra, és abban az esetben, ha az e-számla
szolgáltatást már nem igényli, elektronikusan bemutatott (megjelenített) számlához
hozzáférhet még az adott számla megjelenítését követő 18 hónapig.
Elveszhet-e a szolgáltatónál a számlám?
Az e-számla nem tűnik el, az e-számla szolgáltatók többszörösen védett zárt
rendszerekben tárolják.
Hogyan tudom rendszerezni a számláimat?
Elektronikus számláit bármikor lementheti a saját számítógépére vagy egy
tetszőleges elektronikus adathordozóra.
Ha mégsem szeretném az e-számlát választani, van módom a visszalépésre?
Bármikor visszaállítható a papír alapú számlázás.
Hogyan csatlakozhatok az e-számla szolgáltatáshoz?
Az elektronikus számlafogadáshoz, az e feladatra szakosodott, e-számla bemutató cégnél, a Díjnet Zrt.-nél kell regisztrálni.
- Keresse fel a Díjnet Zrt. honlapját (www.dijnet.hu).
- Regisztráljon a kért személyes adatainak megadásával az e-számla bemutató cég honlapján. (Amennyiben Ön már regisztrált felhasználó a Díjnet Zrt.-nél, akkor ez a lépés kihagyható, külön regisztráció nem szükséges.)
- A sikeres regisztrációról az e-számla szolgáltató e-mail értesítést küld Önnek.
- Ezt követően kell kiválasztania a Díjnet Zrt. honlapján a számlakibocsátói regisztráció menüpontban az E.R.Ö.V. Víziközmű Zrt.-t.
- Az E.R.Ö.V. Víziközmű Zrt. számlakibocsátói regisztrációjához a számláin is szereplő, következő adatok szükségesek:
• Felhasználó neve
• Felhasználó azonosító száma
• Számla sorszáma
• Telephely azonosító száma (GIRO kód utolsó 4 karaktere) - Az E.R.Ö.V. Víziközmű Zrt. legkésőbb 5 munkanapon belül elbírálja, hogy a regisztráció megfelelő volt-e, melyről a Díjnet Zrt. e-mailben visszajelzést küld Önnek.
A regisztráció elfogadását követő naptól elkészített számláit már elektronikus formában tekintheti meg a bemutató cég honlapján. A számlák beérkezéséről a bemutató cég e-mail értesítést küld Önnek.
Ha további kérdései vannak az e-számlával kapcsolatban, keresse kollégáinkat elérhetőségeinken.
