Az ügyfélszolgálati tevékenység keretében az E.R.Ö.V. ZRt. biztosítja a Felhasználók megkereséseinek fogadását írásban, személyesen és telefonon.
Központi ügyfélszolgálat
Szekszárd, Tartsay u.9. (Interspar áruház üzletsorán)
Nyitvatartás: | |
Hétfő | 800 – 1400 |
Kedd | 800 – 1400 |
Szerda | 800 – 1400 |
Csütörtök | 800 – 2000 |
Péntek | 800 – 1400 |
Időpontfoglalás a központ ügyfélszolgálatra
Az ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására a 74/999-150 telefonszámon, a telfonos ügyfélfogadási időn belül van lehetőség. Az időpontfoglalás visszaigazolásához szükséges a fogyasztó e-mail címe és telefonszáma.
Műszaki hibabejelentés
06-80/621-126
Személyes ügyintézés
Személyes ügyintézés az ügyfélszolgálati irodákban, az Üzemigazgatóságoknál
megadott helyen és nyitvatartási időben történhet.
Ügyfélszolgálati irodában intézhető megkeresések:
- levelezési cím módosítás
- részszámla mennyiség módosítás
- mérőállás bediktálás
- általános információkérés a víziközmű-szolgáltatásról,
a díjakról, a jogszabályokról, műszaki kérdésekről - személyes információkérés (folyószámla, felhasználási hely, hátralékkezelés)
- bejelentések felvétele (hibabejelentés, panaszok, kérelmek, igények)
- iratok, dokumentumok kiadása (nyomtatványok, igénylőlapok
- iratok d,okumentumok átvétele (tervek, kérelmek, igénylések)
Telefonos ügyintézés
Telefonos ügyintézés a 06-74/999-150 központi ügyfélszolgálati telefonszámon, a megadott időszakokban biztosított.
A telefonos ügyfélszolgálat elérhetősége | |
Hétfő | 900 – 1100 |
Kedd | 1300 – 1500 |
Szerda | 900 – 1100 |
Csütörtök | 800 – 2000 |
Péntek | 900 – 1100 |
Telefonon intézhető megkeresések:
- általános információkérés a víziközmű-szolgáltatásról,
a díjakról, a jogszabályokról, műszaki kérdésekről - személyes információkérés (folyószámla, felhasználási hely, hátralékkezelés)
- időpontfoglalás a központ ügyfélszolgálatra
Mérőállás közlés telefonon
Mérőállás bediktálás fogadó üzentrögzítő hívószáma:
06-74/999-151
Írásos megkeresés
Az írásos megkeresések érkezhetnek postai úton (levélként), e-mailben, faxon az egyes Üzemigazgatóságoknál megadott elérhetőségekre, vagy a Víziközmű-szolgáltató honlapján keresztül, illetve a központi ügyfélszolgálat alábbi elérési lehetőségeivel:
Központi ügyfélszolgálat postai címe: Egyesült Regionális Önkormányzati Víziközmű Zrt., Ügyfélszolgálat
7100 Szekszárd, pf.: 55.
Elektronikus levélcíme: ugyfelszekszard@erovzrt.hu
Fax szám: (74) 529-262
Írásban intézhető megkeresések:
- panaszbejelentések kezelése
- levelezési cím módosítás
- részszámla mennyiség módosítás
- mérőállás bediktálás
- általános információkérés a víziközmű-szolgáltatásról,
a díjakról, a jogszabályokról, műszaki kérdésekről - személyes információkérés (folyószámla, felhasználási hely, hátralékkezelés)
- bejelentések felvétele (hibabejelentés, kérelmek, igények)
- iratok, dokumentumok megküldése (nyomtatványok, igénylőlapok)
- iratok, dokumentumok átvétele (tervek, kérelmek, igénylések)