Ügyfélszolgálati ügyintézés

Az ügyfélszolgálati tevékenység keretében az E.R.Ö.V. ZRt. biztosítja a Felhasználók megkereséseinek fogadását írásban, személyesen és telefonon.

Központi ügyfélszolgálat

Szekszárd, Tartsay u.9. (Interspar áruház üzletsorán)

Nyitvatartás:
Hétfő 800 – 1400
Kedd 800 – 1400
Szerda 800 – 1400
Csütörtök 800 – 2000
Péntek 800 – 1400

Időpontfoglalás a központ ügyfélszolgálatra
Az ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására a 74/999-150 telefonszámon, a telfonos ügyfélfogadási időn belül van lehetőség. Az időpontfoglalás visszaigazolásához szükséges a fogyasztó e-mail címe és telefonszáma.

Műszaki hibabejelentés
06-80/621-126

Személyes ügyintézés
Személyes ügyintézés az ügyfélszolgálati irodákban, az Üzemigazgatóságoknál
megadott helyen és nyitvatartási időben történhet.

Ügyfélszolgálati irodában intézhető megkeresések:

  •  levelezési cím módosítás
  •  részszámla mennyiség módosítás
  •  mérőállás bediktálás
  •  általános információkérés a víziközmű-szolgáltatásról,
    a díjakról, a jogszabályokról, műszaki kérdésekről
  •  személyes információkérés (folyószámla, felhasználási hely, hátralékkezelés)
  •  bejelentések felvétele (hibabejelentés, panaszok, kérelmek, igények)
  •  iratok, dokumentumok kiadása (nyomtatványok, igénylőlapok
  •  iratok d,okumentumok átvétele (tervek, kérelmek, igénylések)

Telefonos ügyintézés
Telefonos ügyintézés a 06-74/999-150 központi ügyfélszolgálati telefonszámon, a megadott időszakokban biztosított.

A telefonos ügyfélszolgálat elérhetősége
Hétfő   900 – 1100
Kedd 1300 – 1500
Szerda   900 – 1100
Csütörtök   800 – 2000
Péntek   900 – 1100

Telefonon intézhető megkeresések:

  • általános információkérés a víziközmű-szolgáltatásról,
    a díjakról, a jogszabályokról, műszaki kérdésekről
  • személyes információkérés (folyószámla, felhasználási hely, hátralékkezelés)
  • időpontfoglalás a központ ügyfélszolgálatra

Mérőállás közlés telefonon
Mérőállás bediktálás fogadó üzentrögzítő hívószáma:
06-74/999-151

Írásos megkeresés

Az írásos megkeresések érkezhetnek postai úton (levélként), e-mailben, faxon az egyes Üzemigazgatóságoknál megadott elérhetőségekre, vagy a Víziközmű-szolgáltató honlapján keresztül, illetve a központi ügyfélszolgálat alábbi elérési lehetőségeivel:
Központi ügyfélszolgálat postai címe:   Egyesült Regionális Önkormányzati Víziközmű Zrt., Ügyfélszolgálat
7100 Szekszárd, pf.: 55.
Elektronikus levélcíme:                          ugyfelszekszard@erovzrt.hu
Fax szám:                                                (74) 529-262

Írásban intézhető megkeresések:

  • panaszbejelentések kezelése
  • levelezési cím módosítás
  • részszámla mennyiség módosítás
  • mérőállás bediktálás
  • általános információkérés a víziközmű-szolgáltatásról,
    a díjakról, a jogszabályokról, műszaki kérdésekről
  • személyes információkérés (folyószámla, felhasználási hely, hátralékkezelés)
  • bejelentések felvétele (hibabejelentés, kérelmek, igények)
  • iratok, dokumentumok megküldése (nyomtatványok, igénylőlapok)
  • iratok, dokumentumok átvétele (tervek, kérelmek, igénylések)